Napsali o mě na Kanunature.cz

Napsali o mě na kanunature.cz

 

Napsali o mě na Kanu Nature:

—–

7.11.2012 Představujeme: Jiří Jelínek – osobní fitness trenér, masér a výživový poradce

Ten, co pomáhá najít správný směr

Jirka není ani doktor, ani fyzioterapeut, ani psycholog, přesto ho tak mnozí jeho klienti vnímají. Někdo potřebuje zhubnout, někdo přibrat, někdo chce zlepšit výkonnost a někdo se nemůže opětovně dostat do kondice. Každý člověk je jiný a i když přicházejí dva lidé se stejným problémem, Jirka pro každého z nich najde to nejvhodnější řešení. Není tu proto, aby klientům nasliboval nemožné, ale snaží se jim ukázat směr. Pomáhá lidem přijít na More >

Garlic (Allium sativum)

Blahodárný účinek česneku na lidský organizmus

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Česnek (Allium Sativum) pochází ze západní Asie. Původní předchůdce česneku planý česnek Allium longicuspis rostl v Mongolsku a Kyrgyzské stepi odkud se rozšířil do Číny.

Česnek se stal velice oblíbenou rostlinou Egypťanů, Řeků a Římanů. V těchto dobách se považoval česnek jako všelék na mnohé nemoci. Zabraňoval např. mnohým infekcím, a Hippocrates údajně doporučoval česnek ženám s rakovinou dělohy.

Za první a druhé světové války byl vojáky používán česnek proti gangréně.

Česnek má své typické aroma, které je způsobeno silicí More >

hliva_ustricna

Hlíva ústřičná: Jak nám může hlíva ústřičná přispět k lepšímu zdraví!

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

 

Hlíva ústřičná (Pleurotus ostreatus) je používaná pro léčení a vaření již po tisíciletí. Již před 3000 tisíci lety se používala hlíva ústřičná v TCM (tradiční čínské medicíně) jako tonikum pro imunitní systém.

Hlíva ústřičná je saprotroph, což znamená, že se živí především na rozpadajícím se neživém materiálu, převážně na dřevě. Proto ji můžeme především najít v lese na spadlých stromech.

Hlíva ústřičná obsahuje ergothionein, což je unikátní antioxidant tvořen výhradně houbami. Studie, která proběhla na Penn State University, More >

Redaktor_Ronnie

Článek: Core trénink: Cviky na stabilizačním míči

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

 

V článku: “Core Trénink: Cviky na stabilizačním míči“, který jsem napsal pro server Ronnie.cz, jsem se zabýval základními cviky na gymnastickém míči, které jsou vhodné nejen pro sportovce, ale pro každého, kdo si chce zpevnit hluboké svalstvo pomocí právě této pomůcky.

Celý článek si můžete přečíst zde.

 

 

 

Tags:
Články o Fitness, Masážích a Výživě

Článek: Základy cvičení s TRX (svaly nohou a boků)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

V dnešním článku o funkčním fitness pokračuji s popisem cviků za pomocí TRX. Dnes se podíváme na základní cviky, které procvičují svaly nohou a boků a pomáhají nám k lepší balanci stabilizaci a koordinaci.

Článek si můžete přečíst zde.

 

Tags: , ,
fitness-golf

Seminář: Jak zlepšit hraní golfu specifickou kondiční přípravou

Byl jsem pozván, abych pomohl nadšeným golfistům s kondiční přípravou na sezónu 2012.

Účastníci semináře se měli možnost dozvědět:

- Proč je důležité věnovat čas kondiční přípravě

- jak si zlepšit výkon

- jak předcházet golfovým zraněním

- základní principy kondiční přípravy

- chybné golfové údery, zapříčiněné zkrácenými svaly

- jak odstranit chybné golfové údery

 

Někteří účastníci pak využili golfovou diagnostiku, kde získali informace, jaké mají držení těla a jak to ovlivňuje jejich hru. Na závěr dostali konkrétní doporučení, jak tyto vady napravit.

Díky za skvělou atmosféru a organizaci More >

Články - Fitness, Masáže, Výživa

Článek: Základy cvičení s TRX (horní část trupu)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

V tomto článku funkčního tréninku jsem použil v dnešní době oblíbený závěsný systém TRX. Článek si můžete přečíst zde.

 

 

Tags: , , ,
Redaktor_Ronnie

Článek: Core trénink: Zlepšete si své výkony!

 (autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

 

V článku “Core trénink: Zlepšete si své výkony!“, který jsem napsal pro Ronnie.cz, popisuji, co to vlastně Core svaly jsou a jaké jsou výhody tohoto typu cvičení.

Zaměření je především na posílení tělesného jádra statickými cviky. Pokud Vás tento článek zajímá, tak si ho můžete přečíst zde.

“Cvičte s úsměvem”

 

 

Tags: , , , ,
Fitness Trénink pro Americký Fotbal

Článek: Jak se ideálně připravit na sezónu amerického fotbalu (1. díl)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

První článek, který je úvodem celkové přípravy amerických fotbalistů, jsem připravil exkluzivně pro server NFL.cz. Článek si můžete přičíst zde.

 

 

Tags: , , , ,
Články - Fitness, Masáže, Výživa

Článek: Základy cvičení na míči (svaly horní části trupu)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

V článku ze série Základy cvičení na míči, které již pravidelně vycházejí v magazínu Dobnet, se zaměřuji především na svaly horních části trupu. Článek si můžete přečíst zde.

 

 

Tags: , , , ,
Redaktor_Ronnie

Článek: Zlepšete si svůj výkon zpevněním kolen a kotníků

 (autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Článek napsaný výhradně pro server Ronnie.cz, si můžete přečíst zde.

 

 

 

Tags: , , , , , ,
Články o Fitness, Masážích a Výživě

Článek: Základy cvičení na míči (svaly nohou a boků)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Další článek zaměřený na cvičení na stabilizačním míči, kterým jsem přispěl do magazínu Dobnet, si můžete přečíst zde.

 

Tags: , , , , , , ,
Zábava a motivace jsou důležité nejen vesportu

Zábava a motivace jsou důležité nejen ve sportu

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Redaktorka časopisu Dobnet mě požádala o krátký rozhovor.

(Originál článku si můžete přečíst zde)

 

 

Jirka Jelínek působí už osmý rok jako osobní trenér.  Začínal v USA jako strength and conditioning coach pro Waukesha Wings Hockey, dále při trénování sportovců v oblastech amerického fotbalu, hokeje, fotbalu, baseballu, hodu diskem, bojových sportů, rychlobruslení atd. Jeho klienti dosahovali mimořádných výsledků a někteří z nich působí v profesionálních soutěžích po celém světě. Nyní trénuje v Černošicích. Patří k lidem, kteří More >

Klik_SM

Funkční Fitness Trénink

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Funkční fitness trénink se v dnešní době stává velice populárním. Ale, co je vlastně funkční trénink, jaký je rozdíl mezi konvenčním způsobem tréninku?

Bylo by dobré hned v úvodu si říci, že funkční fitness trénink je především zaměřen na trénování pohybu místo jednotlivých svalů. Díky funkčnímu fitness tréninku se trénuje ve všech 3 rovinách pohybu, namísto jen izolovanou svalovou skupinu. Funkční fitness trénink napomáhá rozvíjet všechny komponenty fitness jako: funkční sílu, stabilitu, balanci, core svaly, flexibilitu, More >

Články o Fitness, Masážích a Výživě

Článek Základy cvičení na míči (Core svaly)

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Byl jsem požádán, abych napsal článek do magazínu Dobnet, který byl zaměřený na trénink Core svalů s pomocí Stabilizačního míče. Článek si můžete přečíst zde.

 

Tags: , , , , , , , ,
usa_hokej

Studujte a hrajte lední hokej v USA

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Působil jsem přes 5 let ve Spojených státech, kde jsem jako Strength and Conditioning Coach pro Waukesha Wings Ice Hockey trénoval mladé talenty. Díky mým známostem a kontaktům, mám možnost zařadit do programu studia a hraní hokeje v USA i české hokejisty. Zápasy v těchto soutěžích jsou velice sledované a mladí hokejisté mají možnost po absolvování střední školy trénovat v Junior A.

Každý rok mohu umožnit pobyt pro dva talentované hráče.

V případě zájmu o bližší informace mě kontaktujte

 

 

 ”Jsem rád že jsem měl to štěstí a More >

Redaktor_Ronnie

Externím redaktorem prestižního serveru Ronnie.cz

(autor: Jiri J., Osobní Fitness Trenér, Masér, Výživový poradce)

Byl jsem požádán, abych se stal externím redaktorem pro prestižní server ronnie.cz. Pokud by vás zajímaly články, kterými přispívám pro tento server, tak je můžete najít zde

 

 

Tags: , , ,
Personal-Fitness-Trainer

Jak vám může Osobní Fitness Trenér pomoci k dosažení Vaši cílů

(autor: Jiri J., Osobní fitness trenér, Masér, Výživový poradce)

S klienty, kteří se mnou již pravidelně cvičí se často dostáváme k tomu, jaké to bylo, když ke mně přišli úplně poprvé. Téměř vždy a u každého jsou to stejné myšlenky jako např: budu muset dělat divné cviky, které nezvládnu, co když mě cvičení bude bolet, co když ze sebe udělám hlupáka, jak dlouho to bude trvat, kolik mě to bude stát, budou se na mě ostatní dívat atd?

Většinou jsou to otázky vždy plné obav a často lidé ani osobního fitness trenéra nenavštíví. Po pravdě řečeno, nikomu se nedivím. Na druhou stranu jsem ale rád, More >

the_meatrix

 

 

 

The MEATRIX (víte jak se Vaše potraviny vyrábějí)

(autor: Jiří J. – Osobní Fitness Trénér, Masér, Výživový poradce)

Dneska bych se rád zmínil o důležitosti kvality potravin. Tvůrci stránek to pojali opravdu skvělou formou, a vytvořili tímto parodii na velice známou trilogii The Matrix.

Stojí to určitě za shlédnutí. Následující videa mluví za vše:

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdroj: www.themeatrix.com

 

Tags: , ,
fitness-golf

Jak může Fitness trénink pomoci při hraní Golfu

(autor: Jiří J. – Osobní Fitness Trénér, Masér, Výživový poradce)

Mohlo by se zdát, že Golf není pravým sportem. Vždyť, kdybychom ho srovnávali např. s hokejem, tak bychom nemohli než souhlasit. Při hokeji je zapotřebí rychlost, hbitost, síla, vytrvalost apod. Zkusme se však zamyslet, co je vše potřeba k tomu, aby pomocí úderu letěl golfový míček na místo, které chceme: síla, dynamická síla, koordinace, flexibilita, soustředěnost, uvědomění prostoru, přesnost, trpělivost, core stabilita apod. Toto jsou jen některé fyzické rysy, které potřebují všichni golfisté bez ohledu na to, zda hrají More >

BMI

BMI kalkulačka

(autor: Jiří J. – Osobní Fitness Trénér, Masér, Výživový poradce)

BMI je jedním z Fitness testů, který může být jedním ze statistických pomocníků při určování nadváhy. BMI znamená Body Mass Index (Index Tělesné Hmotnosti). Tento výpočet je porovnáním výšky a tělesné hmotnosti.

Je to však pouze informativní údaj, jelikož se zde nepočítá např. množství svalů, které může být u trénujících jedinců vyšší. V případě, že bychom chtěli zjišťovat například reálnější množství tukových zásob, můžeme například vyzkoušet Bioimpendance.

Pro běžnou populaci tato informace by však mohla být dostačující, aby More >

Go to Top